A jelen Általános Szerződési és Felhasználási feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az Image Mania Kft. (a továbbiakban: Cég) által üzemeltetett, www.easydekor.hu weboldal (továbbiakban: Honlap) használatának valamint a rajta található termékek értékesítésének, megvásárlásának feltételeit tartalmazza, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően

  1. A Cég adatai

  • Cégszerű megnevezés: Image Mania Kft
  • Adószám: 25546358-1-42
  • Cégjegyzékszám: Fővárosi Cégbíróság által kibocsátott jegyzékszám: 01-09-281429
  • Nyilvántartási szám (engedély csomagküldő kereskedelmi tevékenység végzéséhez): 3853/2016/B
  • A nyilvántartásba vevő hatóság megnevezése: Budapest XVI. kerület Polgármesteri Hivatal
  • Székhely: 1164 Budapest, Bányász utca 12. fsz. 1.
  • Céget képviselő személy: Varga Károly
  • Telefon: +36 70 / 363-7849
  • E-mail: postmaster@easydekor.hu

 

|2. Regisztráció

2.1. A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra, mely során a Felhasználónak meg kell adnia az email címét, nevét, telefonszámát, számlázási és szállítási címét, valamint jelszót kell választania. A Felhasználó a Honlapon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Honlapon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

2.2. A Céget az Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Felhasználó az adatait bármikor módosíthatja a Honlap „Fiókom” menüpontjában.

2.3 A Felhasználó az adatait bármikor  törölheti a Honlap „Fiókom”  menüpontjában. A regisztráció törlését az postmaster@easydekor.hu email címre küldött levéllel is kérheti a regisztrált Felhasználó, ebben az esetben a kérelem beérkezését követő 2 munkanapon belül a Cég törli a regisztrációt.

3. Megrendelés menete

3.1. Keresés, Böngészés

Webáruházunkban regisztráció és bejelentkezés nélkül is lehetőség van a termékek és minden hozzájuk tartozó adat megtekintésére, keresésre, és vásárlásra is.

3.2. Regisztráció

Webáruházunkban lehetőség van regisztráció nélkül is vásárolni. A regisztráció előnye, hogy a megadott adatok eltárolódnak, így a következő vásárlásnál már nem kell újra beírni őket. A regisztráció során csak a rendelés feldolgozásához, számlázáshoz és a szállításhoz szükséges információkat kérjük. Sikeres regisztrációról a megadott email címre visszaigazoló email kerül kiküldésre.

Regisztrált felhasználóként a ” Belépés „ gombra kattintva vagy a Facebook profil használatával, illetve a  Felhasználó nevet/Email címet és hozzá tartozó jelszót megadva lehet elérni a felhasználói profilt és a regisztrált adatokat. Belépés után a regisztrált adatok módosítása is lehetővé válik.

A Regisztrált felhasználó bármikor kérheti regisztrációja megszüntetését. Ehhez a felhasználó nevét és a regisztráció során megadott email címet kell elküldeni az postmaster@easydekor.hu email címre, és két munkanapon belül megszüntetésre kerül a Felhasználói fiókja.

3.3. Termék

A Termékek képe alatt két gomb található:

  • A „Kosár” gombra kattintva a termék bekerül a vevő kosarába
  • a „Részletek” gombra kattintva bővebb adatok és több kép érhető el az adott dekorációról.

Az adott Termék teljes adatlapja pedig a termék képre kattintva jelenik meg.

A „Típus” megnevezésénél látható, hogy az adott termék falmatrica, faltetoválás vagy tükör hatású dekoráció

A „Kép mérete” mező azt jelöli, hogy az adott dekoráció az első képen látható elrendezés szerint mekkora helyet foglal el a falon. Ez a méret szettek, több részből álló matricák esetén azért különbözhet jelentősen a leírásban szereplő szállítási mérettől, mivel a matricák  a lapon, amin szállításra kerülnek praktikusan, a 3. képen látható módon vannak elrendezve, így kisebb helyet foglalnak.

3.4. Megrendelés

Kosár

A webshopban kiválasztott termékek a Kosárba kerülnek, erről egy megerősítő üzenet jelenik meg a képernyőn. A Kosárban a mennyiség bármikor módosítható, illetve bármely termék törölhető. Amennyiben túl nagy mennyiséget szeretnél a kosárba tenni, akkor a rendszer egy kis ablakban megjeleníti, hogy maximum mekkora mennyiség vásárolható az adott termékből.   A Kosárban 2 órán keresztül tárolódnak a termékek, ha ezen időn belül nem kerülnek megrendelésre, úgy a rendszer automatikusan törli őket, és a megvásárláshoz újra be kell tenni a terméket a kosárba.

Kupon: Ha a vásárló rendelkezik kuponnal, akkor a termékek alatt a „Kuponkód” mezőbe beírva az azonosítót, majd a „Kupon alkalmazása” gombra kattintva tudja azt érvényesíteni.

Megrendelés további lépései:

Ha a Kosár tartalma végleges, akkor ki kell választani a Szállítási módot, majd  a  „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva a Számlázási adatok következnek. Innen visszalépni a Menüsorban található „Kosár” gomb megnyomásával lehet.

Ha a számlázási adatok kitöltésre kerültek, akkor a „Következő” gomb megnyomásával jön a „Szállítás” menüpont, ahol postai küldemény, illetve futáros kiszállítás választása esetén meg kell adni a pontos címet, míg Pick Pack Ponton történő átvétel választásánál a legördülő listából kell az átvétel helyszínét kiválasztani. Ebből a menüpontból visszalépni a Számlázási adatokhoz az „Előző” gomb megnyomásával lehet.

Ha a szállítási adatok is ki vannak töltve, akkor a „Következő” gombra kattintva látható a rendelés összegzése. Amennyiben a megrendelő ezt rendben találja, akkor a „Következő” gombot megnyomva a „Fizetés” menüpont következik. Visszalépni az „Előző” gombra kattintva lehet.

Rendelés véglegesítése, fizetés

A Fizetés menüpontban négy lehetőség közül lehet választani:

Bankkártyás fizetés: Webáruházunk a bankkártyás fizetések lebonyolításához Borgun Online Rendszerét használja, mely rendelkezik a Magyar Nemzeti Bank engedélyével. A tranzakció a vevő számára Ingyenes és biztonságos, kártyád adatai a legszigorúbb biztonsági rendszerben futnak át, és nem lesznek rögzítve, így is csökkentve a visszaélések lehetőségét.

A webáruházunkban a vásárlási folyamat során a fizetéshez érve átirányítunk a Borgun biztonságos oldalára, melyet magyar nyelven fogsz tudni használni. A fizetendő összeget a webáruházunkból veszi át a rendszer, melyet itt is ellenőrizhetsz. Meg kell adnod a kártyán szereplő nevet, a kártya számát és érvényességét, valamint a hitelesítő CW kódját. A honlapon ábrákkal segítenek, hogy a kért adatokat hol találod a kártyán. Az adatok bevitele után az érvényesítő gombra kattintva pár másodpercen belül meg is történik a tranzakció, melynek sikerességéről Téged is tájékoztatnak a képernyőn.

Az elfogadott kártyák köre: Visa, Visa Electron, MasterCard és a MasterCard Maestro.

Pay Pal fizetés: amennyiben Pay Pal-on keresztül szeretnéd lebonyolítani a fizetést, úgy ezt a menüpontot választva

Utánvétel: amennyiben a szállítási módoknál az utánvétes Pick Pack Pont átvételt vagy az utánvéttel fizetendő futáros kiszállítást választottad, úgy ezt a fizetési módot kell bejelölni.

Egyéb fizetési mód: amennyiben banki átutalással, banki befizetéssel vagy személyes átvételnél készpénzben szeretnéd a végösszeget rendezni, úgy ezt a pontot kell kiválasztani.

A fizetési mód kiválasztása után, a megrendelés véglegesítéséhez még szükséges az Általános szerződési feltételek elfogadása, csak ezt követően lehet a rendelést elküldeni. Amennyiben elfogadod az ÁSZF-ben foglaltakat, úgy a fizetési módok alatt az „Elolvastam és elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket.” rész előtt lévő négyzetet ki kell pipálnod, csak így adható le a megrendelés.

A megrendelésről minden esetben érkezik a megadott email címre egy automatikus levél a rendelés részleteivel.

3.5 Ajándékutalvány

Tökéletes ajándék, legyen szó születésnapról, karácsonyról vagy akár egy babaköszöntő összejövetelről, mert fali dekorációinkkal minden otthon igazán hangulatossá és személyessé varázsolható. Az Ajándékutalvány (Továbbiakban Ajándékutalvány vagy Utalvány) 5.000 Ft-os és 10.000 Ft-os címletekben érhető el. Az Utalványt elektronikus formában küldjük el a regisztrált email címre.

3.5.1 Értéke

Az Ajándékutalvány értéke az Utalványon szereplő Forint összeg, mely egyösszegben vásárolható le webáruházunkban.

3.5.2 Érvényesség/lejárat

Az Ajándékutalvány érvényessége a kiállítástól számított 12 hónap. A lejárat az utalványon feltüntetésre kerül. A lejáratot követően az utalvány beváltására nincs lehetőség. Az utalvány érvényessége nem hosszabbítható meg.

3.5.3 Vásárlás menete

A Termékek menüponton belül található az Ajándékutalvány kategória. Itt lehet kiválasztani az alkalomhoz leginkább illő típust és a megfelelő összeget is, ami a „Kosárba rakom” gombra kattintva kerül be a Kosárba. Erről egy megerősítő üzenet jelenik meg a képernyőn. A Kosárban a mennyiség bármikor módosítható, illetve bármely termék törölhető.

Amennyiben kizárólag Ajándékutalvány vásárlása történik, úgy a Kosárban a „Szállítási mód”-nál az alábbi opciót kell kiválasztani: „Ajándékutalvány elektronikus formában”. Majd a számlázási adatok megadását követően a „Pay Pal” vagy az „Egyéb fizetési módok” közül kell választani, mert az Ajándékutalvány értéke csak Banki átutalással vagy Pay Pal fizetési móddal egyenlíthető ki.

Ha az Ajándékutalvány mellett más termék is megvásárlásra kerül, akkor az adott termékeknél kért szállítási és fizetési módot kell a megrendelés során kiválasztani. Ettől függetlenül az Ajándékutalvány értéke csak Banki átutalással vagy Pay Pal fizetési móddal egyenlíthető ki, a vételár számlánkra történő jóváírást követően küldjük el a regisztrált email címre az elektronikus Utalványt.

3.5.4 Fizetés / szállítás

Az Ajándékutalvány értéke Banki átutalással vagy Pay Pal fizetési móddal egyenlíthető ki. A vételár számlánkra történő beérkezését követően a regisztrált email címre küldjük el PDF formátumban az Ajándékutalványt. A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése.

3.5.5 Beváltás menete

Az Ajándékutalványon szereplő Kuponkód felhasználásával váltható be az Utalvány. A vásárlás során a Kosár menüpontban a Termékek alatt szerepel a „Kuponkód” elnevezésű mező, ide kell beírni az Utalványon szereplő kódot, majd a „Kupon alkalmazása” gombra kattintva érvényesíthető a kedvezmény. Az Utalvány értéke csak egyösszegben vásárolható le, több részletben történő vásárlásra nincs lehetőség.

4. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

4.1. A z Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Cég késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email kizárólag tájékoztatja az Ügyfelelt arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.

4.2. E visszaigazoló e-mail a Cég részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre a Cég és a Felhasználó között.

4.4. Ha a Felhasználó a rendelését már elküldte a Cég részére, és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, aznap estig jeleznie kell a Cég felé.
4.5. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

5. Fizetési és szállítási feltételek

5.1. Fizetési módok

Előre utalás: a rendelés visszaigazolását követően a szállítási költséggel növelt vételárat az alábbi számlára kérjük utalni 3 munkanapon belül:
Image Mania Kft
OTP Bank Zrt  11713081-21133710
Közlemény: A rendelési azonosítót szükséges beírni

Bankszámlára történő befizetés: a rendelés visszaigazolását követően a szállítási költséggel növelt vételárat az alábbi számlára kérjük befizetni 3 munkanapon belül:
Image Mania Kft
OTP Bank Zrt  11713081-21133710
Közlemény: A rendelési azonosítót szükséges beírni

Készpénz: erre a fizetési módra személyes átvétel, futárszolgálattal történő utánvétes szállítás illetve Pick Pack Ponton történő utánvétes átvétel esetén van lehetőség.

Bankkártyás fizetés: Webáruházunk a bankkártyás fizetések lebonyolításához Borgun Online Rendszerét használja, mely rendelkezik a Magyar Nemzeti Bank engedélyével. A Borgun Bank a világ összes jelentős kártyatársaságában tagsággal rendelkező pénzintézet, amely POS-os és online bankkártya-elfogadást szolgáltat egyéb piacok mellett hazánkban is. A Borgun független a magyar bankoktól: bármelyik banknál vezetett számláról el tudja számolni kereskedőknek/webáruházaknak utalandó összeget. A tranzakció Neked INGYENES, a szolgáltatásért a webáruház fizet. Ami még nagyon fontos, kártyád adatai a legszigorúbb biztonsági rendszerben futnak át, és nem lesznek rögzítve, így is csökkentve a visszaélések lehetőségét. Az elfogadott kártyák köre: Visa, Visa Electron, MasterCard és a MasterCard Maestro.

Pay Pal : Egy olyan elektronikus fizetési mód, ami gyors, egyszerű és biztonságos. Lehetőséged van a Pay Pal rendszeren keresztül a Pay Pal egyenlegedről fizetni vagy a bankkártyádról, sőt a hitelkártyádról is.
Regisztráció és további információ: https://www.paypal.com

Utánvét: utánvétes fizetésre futárszolgálattal történő kiszállítás, illetve Pick Pack Pontos átvétel esetén van lehetőség. Ebben az esetben a szállítási költséggel növelt összeg a csomag átvételekor fizetendő a futárnak készpénzben vagy a választott Pick Pack Ponton.

 

5.2. Szállítási módok:

15.000 Ft vásárlási összeg felett a kiszállítás ingyenes.

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az oda- és visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Személyes átvétel

  • személyes átvételre Budapest XVI. kerület, Bányász utca 12. szám alatt van lehetőség előre egyeztetett időpontban munkanapokon, illetve hétvégén is.
  • Fizetési módok: szállítási költséget ez esetben természetesen nem számolunk fel. A vételár előre utalással, bankszámlára történő befizetéssel vagy az átvételkor készpénzben egyenlíthető ki.
  • Szállítás: A csomag az emailben történő visszaigazolást követő munkanaptól vehető át 7 napon keresztül, előre egyeztetett időpontban.
  • Díja: 0 Ft

Elsőbbségi Ajánlott küldemény – Postán maradó

  • Ezt a kézbesítési módot azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik alacsony szállítási költséggel szeretnék megkapni a csomagjukat, és cserébe nem okoz gondot, hogy a csomag pontos érkezéséről nem kapnak értesítést, illetve, hogy a megrendeléskor kiválasztott postán kell majd átvenni. A posta ugyanis 2017.01.01-vel megváltoztatta a szabályzatát, és címre Ajánlott küldeményként már csak olyan levél kerül kiszállításra, ami a postaládában elfér. Ettől nagyobb csomagot Ajánlott küldeményként csak „postán maradóként” lehet feladni. Az Elsőbbségi Ajánlott küldemény időgarantált, könyvelt küldemény, ami a feladást követő 2 munkanapon belül érkezik meg a megrendeléskor kiválasztott postára. A posta nem küld értesítést a csomag megérkezéséről, arról a Címzettnek kell érdeklődni – akár telefonon – az Ajánlott küldemény azonosító számának megadásával.stán már csak olyan küldeményt lehet Ajánlottként feladni, ami a postaládába befér. Ennek a feltételnek a mi csomagjaink nem felelnek meg, ezért erre a szállítási módra már nincs lehetőség. A csomagot a postára történő megérkezését követően 10 napig lehet átvenni.
  • Megrendelés során: a Szállítási rész Megjegyzés mezőjébe szükséges beírni annak a postának a nevét és címét, ahol a csomag átvételre kerül. Mobil postára történő címzésre nincs lehetőség. Az Állandó postai szolgáltatóhelyek listája és adatai az alábbi linken érhetőek el, illetve a vásárlás során a „Kosár” menüpontban is megtalálhatóak.
  • Fizetési módok: A vételár és a szállítás díja előre utalással, számlára befizetéssel, Bankkártyás fizetéssel vagy Pay Pal-on keresztül történő fizetéssel egyenlíthető ki.
  • Szállítás: A csomagot a vételár és a szállítási költség megérkezését követő munkanapon adjuk postára. A szállítási idő 1-2 munkanap között van, településtől függően.
  • Díja: 790 Ft
  • Csomag ellenőrzése: kérjük a csomag az átvételt követően még a postán legyen ellenőrizve, mert ha a csomag sérült vagy esetleg hiányos, akkor azt jegyzőkönyvben rögzíteni kell, csak így tudjuk a reklamációt elfogadni.

PickPack Pont – Ez az a szállítási mód átmenetileg nem elérhető

  • A Pick Pack Pont országos hálózata kényelmes és gyors átvételi lehetőséget biztosít, igazodva a megrendelők napirendjéhez. A szolgáltatás 240 település több, mint 700 pontján elérhető, többek között az Inmedio és Relay üzletekben, egyes MOL, OMV, Avanti és Avia töltőállomásokon, Playersroom, Sportfactory, Playmax üzletekben , illetve a Coop hálózat boltjaiban.
  • Átvevő pont: A megrendelés során kell kiválasztani, hogy melyik Pick Pack Ponton szeretnéd átvenni a csomagodat.
  • Fizetési módok: A vételár és a szállítás díja előre utalással, számlára befizetéssel, Bankkártyás fizetéssel, Pay Pal-on keresztüli fizetéssel vagy utánvéttel egyenlíthető ki. Az utánvét összege a Pick Pack Pontokon készpénzzel vagy az üzletek nagy részében bankkártyával is fizethető. Bankkártyás fizetési lehetőségről a Pick Pack Pont boltkereső alkalmazásával lehet tájékozódni: http://www.pickpackpont.hu/#map
  • Szállítás:
  • A csomagot előre utalás/számlára befizetés, Bankkártyával történő előre fizetés, illetve Pay Pal-on keresztüli fizetés esetén a vételár és a szállítási költség beérkezését követő munkanapon adjuk át a Pick Pack Pont logisztika részére.
  • utánvétes fizetés esetén a csomagot a 16:00-ig beérkezett megrendelések esetén a következő munkanapon, 16:00 után érkező megrendeléseket pedig a rákövetkező 2. munkanapon adjuk át a Pick Pack Pont logisztika részére.

A Pick Pack Pont értesítést küld a vevőnek, amikor a csomagja megérkezett a választott Pick Pack Pontra. A csomag átvételére 7 naptári nap áll rendelkezésre.

  • Nyomkövetés: A csomag útja nyomon követhető a feladást követően az általunk emailben megadott azonosító kód alapján a http://www.pickpackpont.hu/ weboldalon keresztül.
  • Díja: bármely fizetési mód esetén 1590 Ft
  • Csomag átvétele: A csomag átvétele előtt be kell mutatni a személyazonosságot igazoló hatósági igazolványt (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Ha nem a címzett veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazás is szükséges a csomag átvételéhez.
  • Csomag ellenőrzése: kérjük a csomag az átvételt követően még a boltos jelenlétében legyen ellenőrizve, mert ha a csomag sérült vagy esetleg hiányos, akkor azt jegyzőkönyvben rögzíteni kell, csak így tudjuk a reklamációt elfogadni.

Futárszolgálat:

  • Ezen átvételi mód választása esetén a csomagot a GLS futárszolgálat szállítja ki munkanapokon 8-17 óra között a rendelés során megadott szállítási címre.
  • Fizetési módok: A vételár és a szállítás díja előre utalással, számlára befizetéssel, Bankkártyás fizetéssel, Pay Pal-on keresztüli fizetéssel vagy utánvéttel egyenlíthető ki. Utánvét esetén a teljes összeg a futárnak fizetendő a kiszállításkor készpénzben.
  • Szállítás:
  • Előre utalás/számlára befizetés esetén, Bankkártyával történő előre fizetés, illetve Pay Pal-on keresztüli fizetésnél a vételár és a szállítási költség beérkezését követő 2 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálat részére a csomagot.
  • Utánvét választása esetén a megrendelést követő 2 munkanapon belül veszi fel a futár a küldeményt.

A várható szállítási idő a csomag átadását követő 1-2 munkanap. A futárszolgálat emailben értesítést küld a várható kézbesítési időpontról.

  • Díja
    • előre utalás, számlára befizetés, Bankkártyás fizetés, illetve Pay Pal-on keresztüli fizetés esetén: 1190 Ft
    • utánvéttel: 1590 Ft.
  • Csomag ellenőrzése: kérjük a csomag az átvételt követően még a futár jelenlétében legyen ellenőrizve, mert ha a csomag szállítás közben megsérült, vagy esetleg hiányos, akkor azt a fuvarlevélen rögzíteni kell, csak így tudjuk a reklamációt elfogadni.

6. Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  • a terméknek,
  • több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
  • több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
  • ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

|6.1. Elállási jog gyakorlásának a menete

6.1.1. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF elején feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Cég részére. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Cég részére.

6.1.2. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 7. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

6.1.3. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Cégnek.

6.1.4. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Cég a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

6.1.5. Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a fogyasztó a vállalkozás által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során a vállalkozás az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

6.1.6.A visszatérítést a vállalkozás mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a fogyasztó nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

6.1.7. A fogyasztó köteles a vállalkozás számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a fogyasztó viseli.

6.1.8. A Cégnek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

6.1.9.A fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

6.1.10. A Cég követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát – megtérítését.

7. Szavatosság

A Cég által forgalmazott termékekre a Cég a jogszabályokban meghatározott mértékű szavatosságot vállal.

A szavatossági kötelezettség nem vonatkozik a termékek rendeltetésellenes használata, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás okozta problémákra.

7.1. Kellékszavatosság

7.1.1. A Vevő a Cég hibás teljesítése esetén a Céggel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a Vevő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vevő érvényesíteni már nem tudja.

7.1.2. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

7.1.3. A Vevő  – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Cég számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vevő nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Cég költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

7.1.4. Az Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Cég adott okot.

7.1.5. A Cég köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Céggel.

7.1.6. A Vevő közvetlenül a Céggel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

7.1.7. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vevő igazolja, hogy a terméket a Cégtől vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Cég csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vevő részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Cég bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vevőnek felróható okból keletkezett, nem köteles a Vevő által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

7.2. Termékszavatosság

7.2.1. A termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vevő – választása szerint – az 8.1. pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

7.2.2. A Vevőt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vevő a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.2.3. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

7.2.4. Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

7.2.5. Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

7.2.6. A Vevő termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

7.2.7. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

8. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés

A Vevő a termékkel vagy a Cég tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Levelezési cím: 1164 Budapest, Bányász utca 12. fsz. 1.
Telefonszám: 06 70 363 7849
E-mail: postmaster@easydekor.hu

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Cég és a Vevő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Céggel való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségei vannak a Vevőnek:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. A Vevőjogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vevő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Cég székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
    Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
    Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
    E-mail cím: testulet@bkik.hu
    Központi telefonszám: +36 1 488 2186
    Fax: +36 1 488 2131
  • Bírósági eljárás. Vevő jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

9. Egyéb rendelkezések

9.1. A Cég a webáruházában csak háztartásban használatos mennyiségekre vonatkozó rendeléseket szolgál ki.

9.2. A Cég bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Cég a módosításokról a Felhasználókat a Honlap felületén keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Honlap használatának feltétele, hogy a Felhasználó a Honlapon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja.
 

Jelen ÁSZF utolsó módosításának napja: 2020.03.30.